Avamis ™

• Zánět hltanu

Podle klinických studií je nosní sprej Avamis bezpečný. Pokud použijete doporučenou dávku, nedojde k žádným nežádoucím reakcím. Pacienti dětského a dospělého věku byli sledováni po celý rok. Studie prokázaly dobrou snášenlivost léku, ale Avamis má stále vedlejší účinky.

Příčiny nežádoucích účinků

Konzistence Avamisu připomíná mastnou vazelínu. Pokud je podrážděná sliznice, pak se díky nápravě zlepší nepohodlí. Nosní kongesce není malým příznakem nachlazení. Když nos nedýchá, mohou v lidském těle existovat složitá onemocnění. Příznak způsobuje bolesti hlavy, špatný spánek, únavu a negativní reakce, které jsou podporovány nedostatkem kyslíku.

1. lék se uvolňuje v lahvičce. Chcete-li zkontrolovat hladinu, zapněte ji. V okně je viditelná úroveň;
  2. pro injekci musíte silně stisknout tlačítko;
  3. pokud nemáte dostatek síly na stisknutí jedním prstem, doporučujeme použít obě ruce;
  4. sprej je udržován uzavřený. Kryt chrání před vniknutím prachu a nečistot a bublina je utěsněna. Náhodný tlak je vyloučen;
  5. nezkoušejte otvor vyčistit jehlou nebo špendlíkem. Poškozují láhev.

Při prvním použití léku protřepejte zařízení po dobu 10 sekund. Neodstraňujte při tom víčko. Nástroj je prezentován ve formě husté kapaliny, při visení se stává kapalinou. Je nutné jej použít po protřepání injekční lahvičky.

• silně zatřeste zařízením;
  • sejměte víčko;
  • vyčistěte nosní dírky a nakloňte hlavu mírně dopředu;
  • vložte zařízení do nosní dírky, umístěte lahvičku svisle;
  • nasměrujte špičku směrem ven k uchu, abyste zajistili správné rozprašování léku;
  • s dechem proveďte jeden tlak;
  • vyjměte láhev a vydechněte ústy;
  • to samé udělejte s druhou nosní dírkou;
  • uzavřete lahvičku víčkem.

Je nemožné, aby se produkt dostal do očí. V případě kontaktu dobře opláchněte velkým množstvím vody. Nežádoucí projevy závisí na poškození orgánů, častých pozorováních. Stanovení frekvence výskytu se provádí: velmi často, často, zřídka, zřídka, velmi zřídka.

Dýchací systém a orgány hrudníku

Nosní krvácení je považováno za závažný vedlejší účinek. Pokud pacient používá lék déle než měsíc a půl, jsou častěji pozorovány krvácení z nosu. Ve studii u dětí mladších 12 let je výskyt krvácení z nosu z přípravku Avamis podobný jako u placeba.

Co dělat, pokud po užití přípravku Avamis dojde ke krvácení z nosu:

1. naneste led na nos;
  2. přestat užívat drogu;
  3. vyhledejte lékařskou pomoc.

Je zakázáno používat lék, když je pacient náchylný k krvácení z nosu, během prvních týdnů během operace na dutinách a v přítomnosti ran v nosní sliznici. Pokud je po Avamisu krev z nosu, stačí na oblast orgánů aplikovat ledový obklad. Případy zánětu a vředů na nosní sliznici jsou časté. Podrážděnost, pečení uvnitř nosu, rhininalgie, bolest a suchost v nosohltanu jsou méně časté.

Mohl by na Avamis kašlat? Rodiče říkají, že při použití přípravku Avamis se u dítěte objeví suchý kašel, který se poté změní na mokrý. Agent je předepsán podle schématu. Jelikož však užívání bylo zrušeno, neuplyne ani týden, protože jsou opět pozorovány projevy nachlazení. Jde o poškrábání nosu, kýchání, dusno. Malý pacient se tedy bez drogy prakticky neobejde.

Pokud má dítě těžký kašel z přípravku Avamis, měli byste užívání drogy přerušit a poradit se s pediatrem. Zelený hlína se kvůli Avamisu nemůže objevit. Lék naopak pomáhá v krátké době zvládnout příznaky komplikovaných onemocnění ORL a zabránit jejich následkům.

Muskuloskeletální a pojivová tkáň

Při používání přípravku Avamis je u dětí pozorována zpomalení růstu. Podle studií prováděných po celý rok nebyla frekvence takového negativního jevu přesně stanovena. Není možné určit, jak přípravek ovlivňuje konečný růst dítěte, které se studie zúčastnilo.

Zpomalení růstu kostry se označuje jako systémové negativní projevy, které jsou charakteristické v případech, kdy je lék podáván orálně nebo parenterálně po dlouhou dobu. Pokud mluvíme o udržovací dávce, měla by být pro dítě minimální, aby byla zajištěna správná kontrola příznaků onemocnění. Doporučuje se kontaktovat pediatra a požádat o další radu.

Avamis se používá pouze intranazálně. Pokud pacient trpí abnormalitami ve fungování jater, měla by být dávka stanovena s opatrností. Výsledkem je, že člověk je vystaven riziku nežádoucích účinků, které jsou spojeny s užíváním hormonálních léků.

U mírných až jednoduchých jaterních dysfunkcí není nutná žádná úprava dávky. Při podezření na nedostatek nadledvin je třeba opatrně přejít od systémové léčby k nápravě. Pokud Avamis způsobí kašel, nevstřikujte sprej dále. Doporučuje se poradit se s lékařem.

Imunitní a nervový systém, orgány zraku

Hypersenzitivita je pozorována zřídka - kopřivka, Quinckeho edém, anafylaktický šok, vyrážka z přípravku Avamis. Nežádoucí účinky přípravku Avamis jsou vyjádřeny častou bolestí v oblasti hlavy. Užívání glukokortikosteroidů přispívá k projevům řady psychologických účinků a poruch chování. Patří sem také psychomotorická hyperaktivita, poruchy spánku, deprese, agresivita a vnitřní úzkost. Různí pacienti mají samostatné projevy.

Pacienti si stěžují, že bolesti hlavy začínají jako vedlejší účinek léku. Ve skutečnosti existuje obrovské množství důvodů pro tuto patologii. Jde o virové infekce, hypertenzi, alergické reakce. U žen je nevolnost a bolest hlavy spojena s menstruací..

Tyto stavy jsou doprovázeny stresem a silným psychickým stresem. Stejné příznaky jsou možné v přítomnosti mozkového nádoru a abnormalit v práci krevních cév. Některé ženy zaznamenávají zpoždění menstruace u přípravku Avamis.

Přechodné zhoršení zraku je možné, ale frekvence není jasná. Lékař musí být ostražitý, pokud jde o různé systémové jevy. Mluvíme také o změnách v orgánech vidění..

Při pozorování zhoršení zraku nebo zvýšeného nitroočního tlaku, katarakty, glaukomu je nutné důkladné sledování. Někdy se po užití přípravku Avamis objeví kašel. V takové situaci je vhodné opustit léčbu a situaci nezhoršovat. Lékař předepíše další lék na terapii.

Jak zrušit drogu

Neovlivňuje řidičské schopnosti. Zřídka se na pokožce objevují skvrny od Avamisu. Jakékoli podezření by mělo vést k návštěvě lékaře..

Má Avamis tuky? Někteří lidé si myslí, že ze spreje můžete ztuhnout. V praxi se jedná o moderní lék, který zlepšuje kvalitu života pomocí určitých předpisů a nemá žádný takový účinek..

V droze není tolik hormonů a nepronikají do krve v takovém množství, že by z ní zvýšilo tělesnou hmotnost. Sprej Avamis nemá na postavu vliv. Přírůstek hmotnosti pochází z léků užívaných nikoli externě, ale interně v tabletách a injekcích. Avamis někdy zpozdí.

Můžete se odstavit od nosních kapek. Propláchnutí nosních cest fyziologickým roztokem ulehčí závislosti. Nemůžete používat kapky, prostě vydržet nebo dýchat ústy.

Jak odmítnout Avamis:

1. nepoužívejte vazokonstrikční hormonální léky;
  2. vydržet pro první období.

Humerův lék zavlažuje nosní sliznici. Pomáhá zvlhčit nosní dutinu, zlepšuje dýchání a zkapalňuje výtok. Výrobek obsahuje izotonickou mořskou vodu.

Pokud správně diagnostikujete a používáte léčivý přípravek podle pokynů, je výskyt nežádoucích účinků přípravku Avamis minimální. Pokud po použití spreje začne kašel, znamená to, že lék je neúčinný nebo nesprávně předepsaný.