Jak nahradit Theraflu? Levný analog Theraflu?

• Postupy

Léčba sezónních virových infekcí a nachlazení není úplná bez základních léků, které rychle eliminují hlavní příznaky onemocnění. Rinza nebo Teraflu se tradičně používají k úlevě od bolesti hlavy a bolesti v krku, ucpání nosu a snížení teploty. Hlavní složky fondů vracejí energii a energii, potlačují obsedantní kýchání a svědění nosohltanu. Produktové řady jsou prezentovány jako prášky, tablety pro různé projevy akutních respiračních infekcí.

Jaký je rozdíl?

Rozdíl mezi Teraflu a Rinzou spočívá především v producentských zemích. První droga se vyrábí ve Spojených státech a v Evropě (v závislosti na typu drogy), druhá v Indii. Účel jejich jmenování je stejný: pomoci tělu rychleji zvládnout příznaky ARVI a ARI.

Obě produktové řady jsou k dispozici v různých formách v závislosti na potřebě použití. Prášky a tablety se používají ke snížení horečky, potlačení bolesti hlavy a nepohodlí v nosohltanu, bolesti těla a zimnice. Pastilky jsou indikovány na bolest v krku. Pomáhají zastavit růst bakterií, zmírnit bolest, obnovit polykání.

Existuje několik verzí Rinzy s různým složením:

1. v klasické verzi je droga dostupná v tabletách, balení obsahují 4, 8, 10 nebo 20 kusů. Složky představují paracetamol, kofein, fenylefrin, chlorfenamin;

10 ks prášku Rinsasip pro dospělé i pro děti se skládá z paracetamolu, kofeinu, feniraminu, fenylefrinu a navíc obsahuje kyselinu askorbovou.

Rinzasip sáčky s citronem Rinzasip prášek pro děti neobsahuje kofein a fenylefrin a má také poloviční dávku zbývajících složek ve srovnání s verzí pro dospělé.

S malinovou příchutí (10 ks)

Varianty Teraflu vyrobené:

1. klasický prášek se skládá z paracetamolu, fenylefrinu, feniraminu;

Hotový roztok prášku TeraFlu Extra obsahuje podobné účinné látky, ale dávka paracetamolu se zdvojnásobí;

10 sáčkových balení tablet Extratab zahrnuje paracetamol, fenylefrin, chlorfenamin. Vyrábí se v balení po 10 kusech;

10 kusů

• Resorpční tablety LAR a stejný sprej obsahují lidokain a benzoxonium. Tablety jsou k dispozici v balení po 8, 16, 24 kusech. Dále se vyrábějí mentolové tablety.
  • Složky v léčivých přípravcích se prakticky navzájem duplikují, ale v látkách a jejich dávkách je mírný rozdíl..

Rinza prášek se liší od Teraflu v přítomnosti kofeinu ve složení. Tablety také obsahují tuto látku. Všechny indické prášky navíc obsahují maximální dávku paracetamolu 750 mg. Evropský lék proti nachlazení zahrnuje různé dávky paracetamolu. Klasický prášek, stejně jako "Z nachlazení a chřipky" obsahuje 325 mg, Extra - 650 mg.

Srovnávací tabulka nejpopulárnějších forem Classic (tablety)Rinzasip
    KomponentTerafluRinza
    Paracetamol325 mg↑ 500 mg
    Fenylefrin10 mg
    Feniramin↑ 20 mg2 mg (jako chlorfeniramin)
    Kofein-30 mg
    Vit. C50 mg-
    Množství za balíček a průměrná cena
    10 kusů↑ 350 r150 RUR
    4 věci↑ 180 s100 RUR
    Komponent
    Paracetamol650 mg↑ 750 mg
    Fenylefrin10 mg
    Feniramin20 mg
    Vit. C200 mg
    Kofein-30 mg
    Množství za balíček a průměrná cena
    10 kusů↑ 400 RUB280 RUR
    5 kusů-170 RUR
    Od jakého věku si můžete vzít
    12 let starý15 let
    Příchutě připravené k pití
    citrónpomeranč, citron, černý rybíz
    Skladovatelnost
    2 roky3 roky

Jak fungují přísady?

Řadu všech prášků a tablet na nachlazení spojuje mechanismus působení hlavních složek, i když se složení mírně liší.

Paracetamol je nezbytný pro zmírnění horečky a bolesti. Prostředky lze použít nejen na akutní respirační infekce, ale také na bolesti kloubů, migrénu a cyklické bolesti žen.

Fenylefrin je vazokonstrikční látka a je také součástí nosních kapek. Složka potlačuje otoky tkání nosohltanu, čímž snižuje produkci hlenu v případě nachlazení.

Feniramin, chlorfenamin jsou antialergické léky. Cílem je potlačit kýchání, svědění a otoky v nosohltanu a také slzení.

Kofein pomáhá stimulovat mozkovou činnost a rychle se „zotavuje“ v ARVI.

Vitamin C posiluje cévní stěnu kapilár, což eliminuje vaskulární komplikace u chřipky. Šoková dávka tohoto vitaminu je nezbytná přesně pro chřipku, pro ARVI by měla být užívána v normálních dávkách, jako antioxidant, který zvyšuje imunitu.

Lidokain zmírňuje bolest v krku. Benzoxonium a amylmetakresol mají antibakteriální účinek.

Co si vybrat?

Pulty moderních lékáren jsou plné různých léků na nachlazení. Při určování přípravku Rinza nebo Theraflu - což je lepší, bude výběr založen na symptomatologii, stupni jeho závažnosti a věku pacienta.

S chřipkou a závažnými příznaky akutních respiračních infekcí, velmi vysokými teplotami jsou vhodné produkty s vitaminem C a vysokou dávkou paracetamolu: prášky navíc, tablety Extratab, Rinzasip s vitamínem C a tablety z této indické řady.

Pokud je nachlazení doprovázeno silnou „slabostí“, pomohou lépe indické léky, které obsahují povzbuzující kofein..

Pokud jsou akutní respirační infekce nebo akutní respirační virové infekce doprovázeny zánětem v krku, je nutné zvolit pastilky. Tyto prostředky tedy stejně pomohou zastavit bolest, snížit hyperemii a otoky mandlí, kleneb a měkkého patra. Evropský lék přichází ve formě spreje, zatímco indický pouze ve formě pilulek na hrdlo..

Pokud jde o věk, prášky Rinza a Teraflu, jejichž hlavní rozdíl spočívá v dávkování účinných látek, lze použít od 15 do 12 let. Rinzasip prášek pro děti s paracetamolem 280 mg a vitaminem C 100 mg lze předepsat dětem od 6 let. Teraflu se nevyrábí v takových dávkách a je povolen pouze pro dospělé.

Kdy je použít?

Lékaři nedoporučují užívání antipyretických léků, dokud teplota nestoupne nad 38,5 stupňů, zejména u ARVI. Výjimkou jsou malé děti, starší lidé i osoby s chronickými srdečními problémy. „Srazením“ teploty dojde k potlačení přirozené imunitní odpovědi, což může vést k dlouhodobému onemocnění.

Nezapomeňte, že tyto léky neodstraňují příčinu infekčního onemocnění, ale působí pouze na příznaky. Neměly by se používat déle než 3–5 dní. Léčba nachlazením by měla doplňovat komplexní seznam léčby. Tělo se s viry a bakteriemi ne vždy vypořádá samo. Od prvních dnů onemocnění by měla být užívána antivirotika, a pokud nedojde k žádnému účinku, poraďte se s lékařem o rozhodnutí o předepisování antibiotik.

Popsané výrobky, zejména prášky, obsahují umělá barviva a příchutě, které mohou způsobit alergie a negativně ovlivnit trávicí systém. Před užitím byste se měli poradit se svým lékařem.

Co je lepší - Rinza nebo Teraflu? Celá pravda o drogách!

Popis léků

Rinza je kombinovaná léčivá látka k léčbě příznaků nachlazení a chřipky. Léčivou látkou je paracetamol (500 mg). Lék má antipyretické, protizánětlivé, analgetické a antialergické účinky.

TeraFlu je léčivý přípravek k odstranění příznaků ARVI a chřipky. Aktivní složkou tohoto léku je také paracetamol v nižší dávce (325 mg). Teraflu má antipyretické, protizánětlivé, dekongesční, analgetické (zmírňující bolesti) účinky.

Mechanismus účinku

Rinza - Paracetamol, který je hlavní složkou, je dodáván v dávce 500 mg, zmírňuje hlavní příznaky chřipky a ARVI (horečka, bolest v krku, klouby, svaly). Fenylefrin (mezaton), který je také součástí tohoto léku jako další složka, má vazokonstrikční účinek, snižuje množství výtoku z nosu při nachlazení.

TeraFlu - zde také paracetamol snižuje tělesnou teplotu, zmírňuje bolest. Anti-městnavé (zaměřené na zmírnění otoků) akce, díky další složce fenylefrin, zaměřené na potírání příznaků ucpání nosu a rýmy.

Indikace

Úleva (eliminace) příznaků akutních respiračních virových infekcí a chřipky:

• Horečka (zvýšená tělesná teplota);
    • Rinorea (rýma);
    • Bolest hlavy;
    • Bolest svalů, krku, kloubů.
    • Indikace jsou podobné.

Kontraindikace

• Přecitlivělost na složky léčiva;
    • Arteriální hypertenze (vysoký počet krevního tlaku);
    • Formy diabetes mellitus závislé na inzulínu;
    • Věk (zákaz vstupu pro děti do 15 let);
    • Těhotenství a kojení.
    • Kontraindikace jsou podobné.

Vedlejší efekty

• Alergické reakce na složky léčiva (svědění na kůži, kopřivka);
    • Závratě, nevolnost;
    • Psychomotorická agitace;
    • Zvýšený krevní tlak.
    • Alergická reakce na složky léčiva;
    • Selhání ledvin;
    • Psychomotorická agitace;
    • Bolest břicha;
    • Při dlouhodobém užívání se může vyvinout anémie (pokles množství hemoglobinu v krvi);
    • Selhání jater.

Formulář vydání. Cena

• Tablety 1 balení, 4ks, - "od 100r";
    • Tablety 1up, 10ks, - "od 146r";
    • Prášek pro orální podání, 5 g, 5 sáčků, - "od 160 r";
    • Prášek pro orální podání, 5 g, 10 sache, - "od 264r".
    • Tablety, 10 ks, - "od 152 rublů";
    • Tablety, 16 ks, - "od 174 rublů";
    • Tablety (mentol), 20ks, - "od 202r";
    • Sprej, 30 ml, - "od 236r";
    • Prášek pro orální podání, 4 sáčky, - "od 178r";
    • Prášek pro orální podání, 10 sáčků, - "od 357r";
    • Prášek pro orální podání, 14 sáčků, - "od 471 rublů".

Což je lepší než Rinza nebo TeraFlu?

Rozdíl mezi těmito léky v zemích výroby a dávkou paracetamolu. Rinza také obsahuje kofein a kromě složek TeraFlu je k dispozici také kyselina askorbová (vitamin C).

Pokud je nachlazení nebo chřipka vyjádřeno vysokou horečkou a pocitem únavy, měli byste zvolit Rinzu, protože zde je dávka paracetamolu vyšší a je zde také kofein, který dodá energii unavenému tělu.

V počátečních stadiích nachlazení se závažnými příznaky (rýma, bolest svalů, horečka) je TheraFlu ideální. Množství paracetamolu v něm je mnohem nižší, což má příznivý účinek na vedlejší účinky. Tento lék také obsahuje vitamin C, který aktivuje obranné mechanismy těla v boji proti viru.

Při výběru léku pro léčbu akutních respiračních virových infekcí a chřipky byste měli věnovat pozornost tomu, že tyto léky bojují pouze s příznaky, jako jsou: bolest hlavy, bolest v krku, svaly, klouby, horečka. K léčbě samotné nemoci jsou zapotřebí antivirotika. Rovněž stojí za to omezit dobu užívání přípravku Rinza a TheraFlu, přičemž tyto prostředky nebudou trvat déle než 5 dní, aby se zabránilo rozvoji nežádoucích účinků.

Recenze

• Účinně se vyrovná s příznaky nachlazení;
    • Relativně nízká cena.
    • Obrovské množství kontraindikací;
    • Neúčinnost při léčbě základní nemoci.
    • Efektivní v počátečních fázích ARVI;
    • Velký výběr forem uvolnění;
    • Nízké procento vývoje vedlejších účinků.