Kategorie Komplikace

Dekódování analýzy protilátek proti viru Epstein-Barr

Virus Epstein-Barr (EBV) je jedním z patogenů rodiny herpesvirů. Přenáší se několika způsoby: ve vzduchu, kontakt a domácnost prostřednictvím polibků a běžných pokrmů, s transfuzí krve nebo transplantací orgánu, během těhotenství a porodu z nemocné matky na dítě.

Je možné během těhotenství inhalovat solným roztokem

Je možné provést inhalaci pro ženy v polozeFyziologický roztok je 0,9% vodný solný roztok, který má stejný osmotický tlak jako krevní plazma. Používá se k inhalačním postupům i k intravenózním injekcím.

Lokální léčba akutní tonzilofaryngitidy

Je brána v úvahu role různých patogenů ve vývoji zánětlivých onemocnění hltanu a palatinových mandlí, stejně jako přístupy k léčbě zánětlivých onemocnění orofaryngu pomocí lokálních antiseptik..

Streptococcus viridans v krku 10 až 4 stupně

Co je streptokokStreptococcus je bakterie, která má sférický tvar. Dnes je známo 27 druhů streptokoků. Některé z nich jsou pro člověka neškodné. Jiné, jako je beta hemolytický streptokok, mohou způsobit mnoho nebezpečných onemocnění u lidí.

Streptococcus viridans: léčba u lidí

Bakterie, které jsou neviditelné pouhým okem, mohou způsobit vážný zánět. Proč dochází k rychlému rozvoji mikroorganismů viridans, jak tento streptokok ovlivňuje lidské zdraví?

Nanesení meruňkového oleje na nos

Meruňkový olej se nevyrábí ze samotných plodů, ale z jejich semen pomocí technologie mechanického lisování a mačkání za studena. Díky tomu se v konečném produktu zadržují všechny pro tělo užitečné látky, které se obvykle vlivem vysoké teploty ničí.

Avamis pro adenoidy: léčebný režim

Veškerý obsah iLive je kontrolován lékařskými odborníky, aby byl zajištěn jeho přesnost a věčnost.Máme přísné pokyny pro výběr informačních zdrojů a odkazujeme pouze na renomované webové stránky, akademické výzkumné instituce a pokud možno ověřený lékařský výzkum.

Léčba chronické adenoiditidy

Adenoiditida je zánět nosohltanu. Tato patologie se u dětí vyvíjí kvůli nedostatku silné imunity. Nemoc je často maskovaná jako nachlazení, takže po dlouhou dobu může zůstat bez povšimnutí.

Adenoidy v nose u dospělých: příznaky a léčba

Chrápání ve snu, často se opakující zánět vedlejších nosních dutin, ztráta sluchu, bolesti hlavy - všechny tyto poruchy v blahobytu dospělého mohou naznačovat řadu patologií, včetně adenoiditidy.

Obstrukční rýma

Mezi příznaky alergické rýmy patří klasická triáda svědění v nosohltanu, paroxysmální kýchání a silný výtok z nosu..Při kontaktu s alergenem se nejprve objeví nesnesitelné svědění v nose a očích.

Snot s černými provázky

Související a doporučené otázky3 odpovědiProhledávání stránekCo když mám podobnou, ale jinou otázku?Pokud jste mezi odpověďmi na tuto otázku nenašli informace, které potřebujete, nebo pokud se váš problém mírně liší od předloženého problému, zkuste položit další otázku lékaři na stejné stránce, pokud souvisí s hlavní otázkou.

Může mi peroxid vodíku kapat do ucha?

Pro čištění zvukovodu lze do uší nakapat 3% peroxidu vodíku. Tato metoda doma odstraňuje nečistoty, rozpouští malou sírovou zátku, i když má kontraindikace.Jak si čistit ušiMnoho lidí pravidelně čistí zvukovody vatovým tamponem namočeným v vazelíně nebo dětském krému.

Azithromycinová suspenze

Analogy Azitrox; Sumamed; Ecomed; Hemomycin.Průměrná online cena *, 273 r. (200mg / 5ml suspenze)Kde bych mohl koupit:
    Návod k použitíAzithromycin je makrolid-azalidové antibiotikum.

Angina u dospělých: příznaky, příčiny, léčba

Autor článku: Manevich Igor Semenovich, otorinolaryngolog nejvyšší kategorie, člen Evropské rhinologické společnostiAngina je akutní infekční onemocnění, které se také říká „akutní tonzilitida“.

S jakými patologiemi pomáhá ušní akupunktura bojovat??

ObsahUšní akupunktura je druh akupunktury, jejíž specifický účinek na tělo je podobný akupunktuře těla.Díky dopadu na určité body je možné dosáhnout snížení bolesti a obnovení správné funkce postiženého orgánu nebo úplného zotavení.