Kategorie Postupy

Suchý kašel

• Postupy

Příčiny suchého kašle u dospělých a domácí léčby
    Suchý kašel, známý také jako neproduktivní kašel, má řadu příčin. Může to být u dospělých i dětí.K léčbě suchého kašle se používají hlavně léky, které potlačují kašel přímým ovlivněním reflexu kašle.

Život v rytmu NoSmoking

• Postupy

Třetí měsíc bez cigaret. VýsledekPokračuji v cvičení jógy, cítím poruchu těla a restrukturalizaci psychiky, novoroční svátky přinášejí pokušení, není to pro mě snadné, ale jdu kupředu!

Alergické nosní kapky: jak zvolit efektivní?

• Postupy

Alergická rýma je typ rýmy, při které dochází k zánětu nosní sliznice v důsledku různých alergenů. Toto onemocnění může být vyvoláno zvířecími chlupy, domácím prachem, chemikáliemi pro domácnost a dalšími faktory.

Cefuroxim

• Postupy

SloženíPrášek pro přípravu injekčního roztoku obsahuje 250, 750 nebo 1 500 mg účinné látky cefuroxim.1 tableta obsahuje 125, 250 nebo 500 mg účinné látky.Formulář vydáníTablety a prášek pro injekční roztok.

Propolis žvýkat na krk

• Postupy

Propolis je nejcennější odpadní produkt včel, který se v medicíně široce používá již několik století. V úlu hraje roli výplně mezer, proto se mu také říká včelí lepidlo, má výrazné antiseptické vlastnosti.

Paratonsilární absces

• Postupy

Obecná informaceParatonzilární absces (synonyma - paratonzilitida, flegmonózní tonzilitida) je jednou z nozologických forem pyoinflamativních onemocnění hltanu, která se liší od ostatních forem (parafaryngeální a faryngeální absces) prevalencí patologického procesu a anatomické a topografické lokalizace.

Stanovení avidity IgG vůči viru Epstein-Barrové VCA

• Postupy

Studie zaměřená na stanovení avidity IgG protilátek proti kapsidovému proteinu (VCA) viru Epstein-Barr, k posouzení doby trvání primární infekce a diferenciální diagnostiky akutní infekce odložené nebo její reaktivace (exacerbace).

Příznaky a příčiny slabé imunity

• Postupy

Tělo je chráněno před cizími agenty obranným systémem. Kromě bariéry imunita slouží jako pomocník při zotavení z nemoci, úrazu nebo chirurgického zákroku. Je to hlavní obranný nástroj těla.

Adenoidy stupně 3 u dětí

• Postupy

3 stupeň adenoidů - patologická proliferace (hypertrofie) nosohltanové mandle - poslední fáze onemocnění, která je spojena se zhoršeným dýcháním nosem a je plná mnoha nebezpečných komplikací, včetně nevratných.

Antivirotika pro děti od 0 let

• Postupy

Včasná prevence a léčba chřipky, akutních respiračních virových infekcí a jiných onemocnění způsobených viry je klíčem k úspěšnému uzdravení dítěte, zejména u novorozenců a kojenců.

Načasování očkování proti chřipce

• Postupy

Jak se chránit před chřipkou?Je známo, že chřipka a akutní respirační virové infekce (ARVI) jsou nejčastějšími infekčními chorobami na světě. Pokud je však většina akutních respiračních virových infekcí relativně snadná, pak chřipka často přináší závažný klinický obraz: tělesná teplota dosahuje 39–40 ° C, silné zimnice s výrazným pocením, bolesti a bolesti svalů, silné bolesti hlavy.

Jak zacházet s rýmou a kašlem?

• Postupy

Příznaky nachlazení - rýma a kašel, jsou obzvláště často nepříjemné v období podzim-jaro, kdy klesá produkce určitých imunitních složek v lidském těle. Ukazují však tyto jevy vždy infekci dýchacích cest?