Kategorie Tracheitida

Amoxicilin + klavulanát

SloženíPřípravek obsahuje účinné látky: amoxicilin a klavulanát draselný.Formulář vydáníLéčivo amoxicilin + klavulanát se vyrábí ve formě lyofilizátu určeného k přípravě injekčního roztoku, kapek pro vnitřní podání nebo suspenze.

Ibuprofen

SloženíTablety: ibuprofen (200/400/500 mg), bramborový škrob, stearát hořečnatý, aerosil, vanilin, včelí vosk, jedlá želatina, barvivo azorubin, hydrogenuhličitan hořečnatý, pšeničná mouka, nízkomolekulární povidon, sacharóza, oxid titaničitý.

Při analýze Staphylococcus aureus 1. 10 ^ 2 je, jak rozumět?

Je to patologie nebo norma? Musím být léčen? Pokud ano, jak?Začněme s hlavní věcí: zadaný staphylococcus aureus, tj. Staphylococcus aureus, navzdory svému strašlivému děsivému názvu, je nebezpečný, pouze pokud se dostane do krve, tkání, sterilních dutin, ran.

Jak léčit kašel u dětí ve věku 4 let?

Kašel u dětí ve věku 4 let se vždy objeví náhle. Zdálo by se, že teprve včera chodil a chodil zdravě, ale dnes již začínají první příznaky nachlazení, z nichž hlavní je kašel.

Jak identifikovat adenoidy (diagnostická tajemství)

První článek imunitního systému těla každého člověka, jehož cílem je ochrana před vnitřními a vnějšími agresory - mandle. K určení adenoidů - jejich přítomnosti a patologických změn - je nutné konzultovat otolaryngologa.

Léčba adenoidů v nose u dětí

Adenoidy nebo vegetace adenoidů jsou rozšíření tkáně nosohltanové mandle. Nachází se hluboko v nosohltanu. Na rozdíl od palatinových mandlí to není možné vidět bez speciálního nástroje ORL lékaře.

Silné bolesti v krku trpí - první pomoc a účinná léčba

Co způsobuje silné bolesti v krkuKaždý alespoň jednou v životě zažil silné bolesti v krku. Tento příznak je velmi běžný a může ho vyprovokovat řada patologií, které patří do různých oblastí moderní medicíny..

Co je ASLO v krevním testu

ASLO (antistreptolysin-O) je jedním z nejdůležitějších markerů biochemické analýzy, který identifikuje řadu nemocí způsobených streptokokovými bakteriemi, jako je laryngitida a spála.

Jaké pilulky pomáhají od hluku v hlavě a uších?

Z článku se dozvíte o lécích předepsaných pro hluk v hlavě nebo uších, indikacích a kontraindikacích při užívání léků, vedlejších účincích.Mechanismus účinku

Hluk v hlavě, uších, závratě, zmatenost, mdloby se objevují nejčastěji na pozadí chronické hypertenze.

Nejlepší způsoby léčby suché rýmy

U mnoha z nás je rýma spojena s výrazným nasálním tokem, ucpáním nosu, nosním hlasem, kýcháním a svěděním v nose. Ne vždy se však rýma projeví typickými příznaky. Někdy dochází k silnému suchu v nosních dutinách, vysychání sliznice a atrofii tkáně.

Efektivní domácí léčba demodexu

Demodex je roztoč, který žije a parazituje ve vlasech a folikulích lidí a savců. Po identifikaci onemocnění můžete demodikózu léčit lidovými léky, které zahrnují obklady a správnou výživu.

Vlastnosti akupresury při léčbě rýmy

Rýma nebo rýma jsou jedním z nejčastějších problémů, které se týkají pacientů s respiračními chorobami. Nosní kongesce významně snižuje kvalitu života a způsobuje vážné nepohodlí.

Léčba alalie u dětí

Příznaky alalie u dětíZnámky a metody nápravy nemoci se liší v závislosti na jejím typu. Klasifikace identifikuje 3 typy patologie: motorickou, smíšenou a senzorickou. U motorických onemocnění je klinický obraz spojen s motorickými dovednostmi.